سلام و اغاز
 
satansim
عشق - نفرت -شعر -جملات قصار-و ....

 

باسلام:

امیدوارم از مطالب وبلاگ لذت کامل ببرید.

 

ندای اغاز (سهراب سپهری )

کفش هایم کو،

چه کسی بود صدا زد : سهراب ؟

 

اشنا بود صدا مثل هوا با تن برگ .

مادرم در خواب هست.

و منوچهر و پروانه ، وشاید همه مردم شهر .

شب خرداد به آرامی  یک مرثیه از روی سر ثانیه ها می گذرد

و نسیمی خنک از حاشیه سبز پتو خواب مرا می روبد .

بوی هجرت می اید :

من در این تاریکی

در گشودم به چمن های قدیم ،

به طلایی هایی که به دیوار اساطیر تماشا کردیم .

 

من در این تاریکی

ریشه ها را دیدم

و برای بته نورس مرگ ، اب را معنی کردم .



نظرات شما عزیزان:

نیلوفـــــــــر
ساعت6:03---2 تير 1391
بــــه، سلام دوستم.
شناختی دیگه ایشالا؟ : دی

تبریک
وبت با عشقه بس زیاد
به وب منم وقت کردی بسر
میسی


nazanin
ساعت17:11---25 خرداد 1391
salam pish ma bia

REZA
ساعت15:22---26 فروردين 1391
سلام وبلاگت باحال بود خوشم اومد با آرزوي موفقيت واسه ي همه نژاد آرياي كه سمبل دانش و موفقيتن

s.a.s.h
ساعت14:35---11 فروردين 1391
سلام وبلاگت خیلی عالیه
به منم سر بزن


Kar.raR
ساعت0:17---7 بهمن 1390
به به دختر خاله جیگر خودم
وبت خوکشله هاااااااااااا


alone
ساعت0:02---7 بهمن 1390
webwt naze azizam

راسان
ساعت0:40---8 آبان 1390
سلام من راسان15 سالمه از جوانرود

مسعود
ساعت19:14---3 شهريور 1390
سلام عزیزم وبلاگ باحال و پر محتوایی داری
حال کردیم


Mahdi
ساعت19:09---30 خرداد 1390
ssssllllmmmm
karet 20e ye sari ham be man bezani khosh
hal misham
bye


sina
ساعت23:04---28 ارديبهشت 1390
لينک شما تاييد شد
از همکاري شما صميمانه متشکريم لطفا اين لينک باکس را به دوستان خود پيشنهاد دهيد تا آمارتان فوق العاده افزايش يابد
توجه فرماييد در صورت حذف لينک باکس از سايتتان لينک شما بخودکار از لينک باکس حذف خواهد شد
باتشکر مديريت لينک باکس


sina
ساعت14:53---28 ارديبهشت 1390
از اينکه مارا لينک کردين ممنون هستيم ما هم شما را لينک کرديم.
براي افزايش آمار وبلاگت ميتوانيد از لينک باکس ما استفاده کنيد اول کد لينک باکس را در آخر قالب خود قرار دهيد سپس لينک خود را ارسال کنيد تا تائيد شود
با تشکر مديريت دانلوکس
http://link65.mihanblog.com





SunWheels
ساعت15:49---27 ارديبهشت 1390
معنی SatanSim=خو و رفتار اهريمنى
اگ شیطان پرستی ب وب من ی سری بزن!راستی وبت خیلی با حال ه خوشم اومد!سعی کن تو وبت مسائل سیا30 قرار ندی چون لوکس بلاگ موسسش وزارت اطلاعات ه! موففق باشی!


padideh
ساعت15:37---27 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگ زیبایی داری در صورت تمایل به تبادل لینک من را به عنوان مشخصات خودروهای 2011 و2012 لینک کن تا من هم شما را به عنوانی که مایلید لینک کنم
لینک من:http://lovecars.loxblog.com/


سرياز
ساعت14:32---27 ارديبهشت 1390
satanism يعني چي ؟؟؟

prince
ساعت17:00---26 ارديبهشت 1390
سلام
ممنونم
منم لینکت کردم


همه چی
ساعت9:31---20 ارديبهشت 1390
سلام بر شما دوست عزيز

من لينكيدمت.در انتظپار لينكيدنت مي مانم.

با تشكر همه چي
salam duste aziz
man linkidamet.

movafagh bashi

hi sorry ye moshkeli pish umade . tey chand ruze ayande milinkamet


virtaPay
ساعت17:45---9 ارديبهشت 1390


دیوید
ساعت21:33---8 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وب باحالی داری نظرت راجع به تبادل لینک چیه ؟ به من سر بزن خوشحال میشم.

فرید
ساعت20:03---5 ارديبهشت 1390
سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن



و من منتظرم تا با هم تبادل لینک کنیم salam. mamnum az nazaret . darbareya tabadol link man moshkeli nadaram


یه دائی خوب
ساعت19:50---24 فروردين 1390
می بینم که خوب راه افتادی، آفرین به کارت ادامه بده!



موفق باشی دائی
merc


ع ح
ساعت16:12---16 فروردين 1390
سلام نگارعزیز

به حسن سلیقت در انتخاب آغازین احسنت می گم .

اگر به دنبال کسب درآمداز طریق اینترنت هستید بدون نیاز به سرمایه گذاری البته فقط مادی!

از Topshop.loxblog.ir بازدید کنید

ممنون

شاد باشید
پاسخ:salam , man negar hastam . az inke nazareto dadi mamnunam . agaram ye vaghti khastam az tarighe internet daramad kasbe konam hatman ye sari be webloget mizanam movafagh bashid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 16 فروردين 1398برچسب:, :: 15:52
negar

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از مطالب لذت ببرید. حتما نظر بدید .
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان satansim و آدرس satansim.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.